Ajankohtaista Foorumit Chatty Chatty Valkoinen Rasta? Re: Valkoinen Rasta?

Nimetön

Ei mitään. Erilaisuus erittäin ok ja toki saa puhua miten huvittaa ja käyttää mitä vaan termejä,mikä vaan tuntuu hyvältä tavalta kommunikoida ja miten menee viesti parhaiten perille.

Mä määrittelen oman todellisuuteni ja muutan sitä määritelmää jatkuvasti. En tiedä mistään mitään oikeestaan:D

Ainahan eri alakulttuureilla ja uskonnoilla on omat tapansa ja kielensä ynnä muut maneerit. Meillä on kitenkin aika hieno kieli mistä löytyis mahtavia sanoja ja sanontoja ihan omasta takaa joita vois käyttää sen sijaan että käyttää vierasta kieltä ja omaksuu vieraasta kulttuurista ninkin perustavanlaatuista asiaa kuin puhe ym.

Jos vertaa vaikka hiphop meininkiä niin onhan se aika kornia kun nuoriso heittää jotain whats up my nigga yo blazin kush muthafucka läppää. Sama fiilis tulee iotelle välillä one love rasta bless bredrin läpistä. Vaikka asia onkin selvä ja täysin ymmärrettävä. Olemme samaa,voit luottaa minuun ja minä luotan sinuun,ei mitään!

Että lähinnä siihen viittasin että jännää toi tapojen ihannointi. Periaatteessa voi kuitenkin saada sen saman viestin ja tunteen perille ilman että käyttää ulkomaista sanastoa ja maneereja jos ne ei lähe luonnostaan. Jos ne lähtee niin helmee,hyvä meininki!

Se määrä mitä oon heittäny suomifemmoja eri ihmisten kanssa on niin uskomaton että se todistaa sen että ei meillä oikeesti oo mitään yleisiä tapoja :D

Suomifemmat on siis ne läpät/kättely mikä epäonnistuu täysin aiheuttaen molemmille osapuolille ainoastaa epämiellyttävän vähän ehkä nolostuneen olon. Tilanteen laukaisee ainoastaa se että toteaa kyseessä olleen juuri suomifemmat,eikä mikään rituaalinen kättely jossa kumpikin on täysin kartalla. Parhaat femmat lähtee ihmisten kanssa jotka tuntee hyvin. Monien parhaimpien ystävieni kanssa ei välttämättä tuu edes käteltyä eikä mitään,meininki on luonnollista ilmankin.

Mutta siis jotain tämmöstä tällä kertaa :D