Ajankohtaista Foorumit Chatty Chatty Valkoinen Rasta? Re: Valkoinen Rasta?

Nimetön

Kyllä!

Tarkotuksella ”vähän” yleistin ja kokeilin kepillä jäätä niin sanotusti että tulis vähän säpinää tännekin :) Tarkoitus ei ole dissata sen enempää kannabista kuin raamattuakaan tai mitään muuta. Kaikelle on paikkansa.

Ymmärrän kyllä myös sen että rajoittamalla asioita ja noudattamalla sääntöjä on mahdollista saada tajunta ns laajenemaan. Se onko siitä lopulta mitään hyöttyä vai viekö se ainoastaan syvemmälle suohon onkin oma lukunsa :)

Kannabis ja raamattu on molemmat kohtuudella käytettynä ihan hyviä asioita mutta liiallisuuksiin meno on vaarana molemmissa. Molempia voi perustella sillä että pääsee lähemmäs jumalaa kun suorittaa kyseisiä toimintoja.

Itse koen että voin olla omalla tavallaan vapaampi jos en määritä itseäni ”olen rastafari” olen sitä olen tätä. Olen mitä millonkin ja muutun kokoajan. Tietyt arvot kuitenkin pysyvät samana ja arvostankin suuresti esim rastafari arvoja mutta myös buddhalaisia ja ihan vaan inhimillisiä arvoja. Oikeestaan ei ole kyse mistään muusta kuin ihmisyydestä ja sen ymmärtämisestä.

Tasapaino on tärkeää elämässä. Tajusin sen saunassa kun kerroin naapurin biologian opettajalle että olen siirtynyt viettämään aikaa lattialle koska se tekee hyvää ihmiselle ja siitä on ollut apua ”selkäkipuihin”. Opettaja totesi että se tekee hyvää tietyissä määrin muttei liiallisesti kuten kaikki muukin. Samalla alkoikin selkää kolottaa ja nyt istun taas sohvalla :D